Wij zijn FASHIOLA België
Wij zijn meer dan een online shop, we zijn een online fashion aggregator! We hebben samenwerkingen met meer dan 120 online shops in België en meer dan 13,400 merken, zodat jij alles kunt vinden op één plek. Wij willen het proces van het vinden van kleding items makkelijker maken, van designer tot last-minute outfits en de beste sale deals.
We hebben een breed scala aan online winkels samengesteld waaruit je kunt kiezen, waaronder exclusieve luxe mode, klassieke designerlabels en betaalbare favorieten. Met ons platform willen we dat jij tijd en moeite bespaart, onze filters helpen je precies te vinden waarnaar jij op zoek bent. Je kunt zelfs een melding krijgen wanneer je favoriete items in de uitverkoop zijn!
Bij FASHIOLA BE laten we je graag de nieuwste modecollecties zien, maar we houden ook van kortingen. Daarom werken we nauw samen met onze partners om jou de meest exclusieve deals en kortingscodes te bieden. Dus hoe werkt het? Onze partners werken met ons samen om door jou gevonden te worden en in ruil daarvoor ontvangen wij via ons een percentage van hun omzet. Het is een win-win relatie!
Onze visie, missie en waarden
We hebben grote dromen bij FASHIOLA BE - we streven ernaar om jouw ultieme online mode bestemming te zijn! We willen je helpen de beste deals te vinden en geweldige mode vondsten te ontdekken van al je favoriete online modewinkels, op de meest tijdbesparende maar effectieve manier.
Onze missie
Ons doel is om online winkelen slimmer en gemakkelijker te maken terwijl jij een plezierige winkelervaring doormaakt met alle winkels op slechts één plek!
Daarom werken we samen met meer dan 50.000 modemerken over de hele wereld, om je een verscheidenheid aan modeartikelen op één handige plek aan te bieden. We bieden ook tal van shopbare items, gepersonaliseerde meldingen en exclusieve kortingen waarmee jij tijd en geld kunt besparen.
Onze visie
Bij FASHIOLA willen we het startpunt worden voor modeliefhebbers over de hele wereld, door ons mode aanbod te verbeteren en uit te breiden en de online winkelervaring te leiden.
Onze waarden
Waar het om gaat, is om onze klanten blij te maken. Onze belangrijkste waarden zijn toegewijd aan het bieden van eersteklas service, open en eerlijk zijn tegenover onze klanten en samenwerken met onze partners om jou een geweldige winkelervaring te bieden.
Onze geschiedenis
Wil je meer over ons weten? Laten we de geschiedenis van ons bedrijf met jou delen…
FASHIOLA als vergelijkingsplatform voor modeproducten werd in 2012 in Nederland opgericht onder de naam KLEDING B.V. door Jan-Willem Tusveld, Rudy Kappert en Peter Langenkamp.
Na verloop van tijd gingen we wereldwijd onder het merk FASHIOLA en na een zeer succesvol eerste jaar op de Nederlandse markt werd het gelanceerd in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Spanje.
De Belgische markt werd gelanceerd in 2016
In 2017 werden KLEDING B.V. en FASHIOLA overgenomen door het Spaanse bedrijf Mitula Group, dat vervolgens in 2019 werd gekocht door LIFULL CO om LIFULL CONNECT te vormen.
In 2022 heeft Waterland Private Equity een aanzienlijke investering gedaan in LionsHome, dat nu al een van Europa's meest populaire productvergelijking platforms is voor de thuis- en woonbranche. Waterland Private Equity steunt Pubtech Group, de huidige holding van zowel LionsHome als FASHIOLA, een Europese digitale uitgeversgroep op het gebied van affiliate marketing onder leiding van de huidige CEO, Michael Röcker. Met de overname van FASHIOLA zet Pubtech de eerste stap in de richting van zijn ambitieuze doel om een leidende Europese e-commerce content groep te worden.
Momenteel is LionsHome actief in tien landen en ontvangt het ongeveer 40 miljoen bezoekers per jaar, terwijl FASHIOLA meer dan 60 miljoen bezoekers per jaar heeft en we nu beschikbaar zijn in meer dan 20 landen, waaronder Nederland, Verenigde Staten, Spanje, Frankrijk, Polen en India.
De samenwerking tussen FASHIOLA en LionsHome heeft tot doel uit te breiden naar de mode- en accessoires branche en een uitgebreid contentplatform voor e-commerce te bieden aan klanten over de hele wereld.
Ons team
Tegenwoordig bestaat ons team uit een groep getalenteerde, gedreven individuelen en delen we een gemeenschappelijke passie voor mode en technologie. Michael Röcker, CEO, heeft de basis gelegd voor de toewijding om de meest innovatieve en creatieve oplossingen te leveren om de winkelervaring van onze klanten te verbeteren. Ons uiteindelijke doel is om FASHIOLA te vestigen als een referentie platform voor mode en accessoires door ons aanbod voortdurend te verbeteren en uit te breiden.
Als een team van mode-experts en gepassioneerde individuelen in een snel veranderende omgeving, zijn we niet bang om risico's te nemen om onze doelen te bereiken. De passie, creativiteit en inzet voor uitmuntendheid van ons team zijn de drijvende krachten achter het succes van FASHIOLA. We kijken ernaar uit om als bedrijf te blijven innoveren en groeien en om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden.
Waarom je FASHIOLA kunt vertrouwen
- We waarborgen de kwaliteit van onze online vermelde producten door nauw samen te werken met gerenommeerde winkels en merken en door officieel met hen samen te werken. Deze samenwerking samen met ons bedrijfsmodel stimuleert ons om alleen betrouwbare retailers op onze site te plaatsen. Onder deze vind je bekende namen zoals De Bijenkorf, FARFETCH, MYTHERESA, Xandres en vele anderen.
- We eisen van onze partners dat hun productaanbod wordt bijgewerkt, zodat we onze gebruikers kunnen voorzien van de nieuwste modecatalogus van beroemde winkels en merken. Ons team zorgt er voortdurend voor dat de productvermeldingen worden vernieuwd, evenals seizoenstrends, uitverkoop prijzen en nieuwkomers.
- We worden ondersteund door een professioneel team van accountmanagers die nauw zorgen voor partners om elke dag de beste resultaten te behalen.
- We beschermen de gegevens en privacy van onze gebruikers met een duidelijk privacybeleid waarin wordt uitgelegd hoe deze gegevens worden verzameld, gebruikt en opgeslagen. We gebruiken beveiligde verbindingen en encryptie om de informatie van gebruikers te beschermen.
FASHIOLA de wereld rond:
FAQs
Heb je vragen over FASHIOLA BE? Wij hebben de antwoorden!
Is FASHIOLA BE gratis om te gebruiken?
Ja! We zijn volledig gratis te gebruiken. We streven ernaar om onze klanten de beste zoekervaring te bieden. Als zoekmachine stellen we gebruikers in staat om door miljoenen producten van verschillende online retailers te bladeren.
Vraagt jij je af hoe je direct op onze website kunt bestellen?
Helaas kan dat niet! Zoek gewoon naar het gewenste artikel op FASHIOLA en we sturen jou door naar de online winkel met de beste prijs.
Hoeveel kost de bezorging? Heb je mijn maat? Wat is het retourbeleid?
FASHIOLA is er een browse-tool die je helpt bij het vinden van mode producten van verschillende online winkels, maar we verkopen zelf geen producten. We helpen jou echter graag met alle informatie die je nodig hebt. Soms moet je contact opnemen met de online winkel die het artikel verkoopt voor specifieke details zoals levertijd, beschikbaarheid en retourvoorwaarden.
Heb je geen bevestigingsmail van ons ontvangen na je aankoop?
Maak je geen zorgen - je zult er nooit een ontvangen! De aankoop is gedaan op de website van de online winkel, niet op die van ons. Neem contact op met de winkel waarnaar jij bent doorgestuurd als je problemen ondervindt.
Heb je een verschil in prijs of maat opgemerkt tussen FASHIOLA en de online shop?
Dit komt omdat we live informatie verzamelen uit de productfeed van de winkel. We doen ons best om up-to-date en correcte informatie weer te geven, maar de winkelprijs is degene die je betaalt.
Kan ik een verlanglijst maken of producten bewaren voor later?
Natuurlijk, voel je vrij om op het hartje te klikken en de producten waarin je geïnteresseerd bent op te slaan. Zo heb je later gemakkelijk toegang tot deze producten en kun je ze ook delen met je vrienden!
Kan ik als klant contact opnemen met FASHIOLA als ik vragen heb?
Ja, je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@fashiola.be of door ons contactformulier in te vullen.